Home » , , » Mea culpa (2014) online subtitrat

Mea culpa (2014) online subtitrat

Urmareste Gratis Filmul Mea culpa (2014) online subtitrat in romana ! 

 

Simon si Franck , doi politisti din Toulon , sarbatoresc cu bine sfarsitul unei misiuni importante. La intoarcerea spre casa acestia fac accident cu inca o masina . Acest accident produce doua victime dintre care Franck iese nevatamat . Simon era conducatorul auto care bause la volan si iese grav ranit in urma caruia ramane fara familie , fara slujba si ajunge rau si nevasta il lasa si baga divort. Franck vegheaza de la distanta asupra lui si vrea sa il reabiliteze. Acesta are probleme si este supus unor amenintari si hotaraste sa faca tot ce ii sta in putinta pentru a isi proteja unicul fiu de catre rau-voitori si automat se va reface parteneriatul cu Franck .

Server 1



Server 2 - CD1


Server 2 - CD2


Tags : Mea Culpa 2014 online subtitrat vina mea (2014) romana online romana 
DA UN LIKE SI LASA UN COMM SHARE :
 
Support : Website | Template | Template
Copyright © 2013. Filme Online HD 2023 - All Rights Reserved
Template Created by your name
Proudly powered by Blogger