Home » , , , » I Am Number Four (2011) - Numarul patru

I Am Number Four (2011) - Numarul patru

Urmareste Filmul Numarul patru (2011) - I am number four online subtitrat in limba romana


Acest film prezinta povestea a noua copii dupa planeta Lorien care sunt singuri supravietuitori din toti semenii lor care au fost trimisi pe pamant si care pot fi ucisi decat intr-o ordine anume. Filmul prezinta pe John Smith care va incerca sa faca tot posibilul ca sa se salveze si pentru a reusi sa isi invinga dusmanii. Langa John Smith mai apare si " Numarul Sase " care il ajuta in distrugerea inamicilor veniti pe urmele lor.

Poster I Am Number Four

Regia : D.J. Caruso
Distributia : Alex Pettyfer, Teresa Palmer
Gen film : Acţiune , SF , Thriller
Durata : 109 minute

URL : http://filmetop-hd.blogspot.com/2014/02/i-am-number-four-2011-numarul-patru.html
DA UN LIKE SI LASA UN COMM SHARE :
 
Support : Website | Template | Template
Copyright © 2013. Filme Online HD 2023 - All Rights Reserved
Template Created by your name
Proudly powered by Blogger